[Frugalware-darcs] blogdata: 10 éve végeztünk

CSÉCSY László boobaa at frugalware.org
Tue Nov 21 09:19:27 CET 2006

Darcsweb-Url: http://darcs.frugalware.org/darcsweb/darcsweb.cgi?r=blogdata;a=darcs_commitdiff;h=20061121081825-60d9d-e4dd2ff62f80b7592cced62fc5f022a69d737f99.gz;

[10 éve végeztünk
CSÉCSY László <boobaa at frugalware.org>**20061121081825] {
addfile ./blog/Iskola/osztalytalalkozo.txt
hunk ./blog/Iskola/osztalytalalkozo.txt 1
+10 éve végeztünk
+
+
+Érdekes dolog egy ilyen osztálytalálkozó: régi arcok új megvilágításban, és mégse változtak sokat. Eddig azt tartottam magamról, hogy a középsuli óta semmit nem változtam, de hozzájuk képest mégis nagyon sokat - legalábbis én így látom. Pedig... van köztük, aki azóta világbajnok lett; van országos bajnok is (tök más sportágban); vannak többszörös anyukák/apukák; van bróker, aki 8:55-kor kel, hogy 9-re beérjen a munkahelyére (távoli eléréssel, persze);  van, aki 4 processzortól felfelé ad el blade szervereket meg NAS-t; van, aki tanít; van nyelvtanár; meg persze akad egy-két programozó (értsd: ebbõl élõ) emberke is.
+
+Ami azonban a legérdekesebb az egészben, arról hazafelé úton sokat beszélgettünk feleségemmel. Õ sokkal összetartóbbnak, toleránsabbnak és megértõbbnek tartotta ezt a társaságot, mint például a saját, református gimiben végzett osztályát. Sokféle ember jött össze most is, sokféle érdeklõdéssel, foglalkozással, mégis tudtunk egy jót beszélgetni, nem fulladt az este sztorizásba, amikor az étterem bezárt, a gyermektelenek együtt mentek át a Gödörbe, nem volt anyázás, hülyézés - egyáltalán: mindenki úgy fogadta el a másikat, ahogy az volt. Féltem tõle, hogyan fogják fogadni a dolgokhoz való hozzáállásomat, és kiderült: sokkal jobban elfogadja egy világi iskolában végzett társaság a világnézetemet (meg egyáltalán: engem), mint egy egyházi suliban, vagy akár fõiskolán végzett társulat.
+
+Röviden: sajnáltuk, hogy csak addig tudtunk együtt lenni a bandával, és sokkal jobban éreztük magunkat, mintha egy református osztálytalálkozón lettünk volna.
hunk ./blog/metadata.db 1
-a:70:{s:26:"/Blosxcom.PHP/na_vegre.txt";a:3:{i:0;i:1137284760;i:1;s:7:"default";i:2;s:53:"Végre sikerült felrugdosni ezt a "kiváló" blogmotort
+a:71:{s:26:"/Blosxcom.PHP/na_vegre.txt";a:3:{i:0;i:1137284760;i:1;s:7:"default";i:2;s:53:"Végre sikerült felrugdosni ezt a "kiváló" blogmotort
hunk ./blog/metadata.db 71
+";}s:28:"/Iskola/osztalytalalkozo.txt";a:3:{i:0;i:1164096704;i:1;s:7:"default";i:2;s:17:"10 éve végeztünk
}