[Frugalware-users-hu] install

VMiklos mamajom at axelero.hu
Thu Dec 9 15:16:02 CET 2004

Károly Márk Miklós wrote:
> Nakiallok komolyabban es megtanulom :-)
> eddig csak minimalis scripteket irtam sellben
> par jobb ( grubra vonatkozo ) doksi cimet mondhatnal!
> nem tudom a sok kozul "melyik az igazi"? ;o)

http://www.gnu.org/software/grub/manual/grub.html

en ezt ajanlanam. ez ugymond a hivatalos

annyi mas meg, h mi hasznaljuk a gfxmenu patchet, amitol ilyen szep
grafikus lesz a grub, es ez hoz be 1 gfxmenu parancsot a config
file-ban, amirol nyilvan nem beszel a doksi

ja, es meg1: a splashimage != gfxmenu. elobbirol mar van 1-2 hivatalos
grub doksi, de ennek semmi koze ahhoz, amit mi hasznalunk

udv / greetings,
VMiklos

--
Developer of Frugalware Linux, to make things frugal - http://frugalware.org