[Frugalware-users-hu] Első kerdesek - nagyon kezdo

VMiklos mamajom at axelero.hu
Tue Jun 21 09:28:53 CEST 2005

Susán István wrote:
> 1.) pacman -U csomag.fpm parancsra az adott csomag az összes
> függőségével együtt települni fog a gépemre? Pl. ha a K3B-t jelölöm ki,
> akkor szépen felteszi a KDE-t is, meg a Xorg-ot is? (Most már megvan a
> 2. CD is. Sajnos többnyire offline fogom használni a Frugal-t. A CD
> tartalmát hozzá kell adni valamilyen csomaglistához??)

a -U csak ki fogja irni a hianyzo csomagokat, mivel annak 1 file-t kell
megani. te a '-S't keresed, azzal lehet ilyet csinalni. igen, hozza kell
adni a /etc/pacman.d/frugalware-current file-hoz valami ilyet, hogy
'Server = file:///media/cdrecorder/frugalware' fontos, h az internetes
mirrorok elott ird be, igy eloszor errol probalkozik. ezutan pacman -Sy
(csomagadatbazis frissitese) es utana mar kell mennie a pacman -S k3b-nek

> 2.) Hogyan lehet infot szerezni a futó processzekről? Ált. nem tudom,
> hogy melyik mire való. Ill. hogyan lehet kigyomlálni azokat véglegesen,
> amelyek nekem nem kellenek? Van erre valamilyen segédeszköz vagy text
> file-ok szerkesztésével kell megtenni?

futo processzekhez baratod a top es a ps parancs

> 3.) Dialup (Pl. Matáv nyílt Internet) kapcsolatot használ valaki Frugal
> alatt? Érdekelne hogyan sikerült beállítani a ppp-t.

wvdial a baratod

udv / greetings,
VMiklos

--