[Frugalware-users-hu] fw-current hibernate + fan control

Héder Balázs balazs at rainstorm.org
Thu Oct 19 12:09:00 CEST 2006

Sziasztok!

Azt vettem észre, hogy a notebook-om processzorhűtő ventillátora hibernálásból
való felélesztés után akkor sem veszi lejjebb a fordulatszámot, ha a proci
hőmérséklete hűvös. Mindig max. fordulatszámon pörög.
Ha reboot-al újraindítom a gépet, akkor jól működik. Kis terhelésnél, ha a
proci hűvös, leáll a venti, aztán ha nő a terhelés, fokozatosan emeli a
fordulatszámot.
A rendszer fw-current, ACPI aktív.
lmsensors telepítve, betöltött modulok:
i2c_pii4
eeprom
thermal
powernow_k8
freq_table
processor
ac
battery

Ez a hiba kb. egy hete még nem volt, de azóta újratelepítettem a rendszert.
Mi lehet a gond? Arra gondolok, hogy esetleg valamelyik
modult kellene hibernálás előtt unloadolni, aztán hibernálás után
visszatölteni. Erre egyébként van valami kényelmes lehetőség?

Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv,

Héder Balázs