[Frugalware-users-hu] net install, pacman lock file

b.joe bozse at freemail.hu
Fri Sep 15 17:11:07 CEST 2006

Szervusztok!

Most telepítettem a frugalware-t "net install" CD-vel.
Elkövettem egy hibát, lelőtem az installt, a csomag függőség ellenőrzésénél
kb. 1 óra után mert azt hittem, lefagyott a gépem.
Mint utólag kiderült, a /temp könyvtárban maradt egy pacman lock fájl.
A következő telepítési kísérlet ez miatt mindig ujra indult a csomagok felrakásánál,
 a nyelv kiválasztástól.
Ha nincs egy LiveCD-m, ujra le kellett volna töltenem az összes csomagot
egy diszk formázás után. Ezzel sikerült törölni a lock fájlt.

Szvsz, figyelmeztetni kellene valahogy arra a pacman lock fájlra.
És egy karakter pörögne a függőség ellenőrzés közben,
hogy lássam, nem fagyott le a gép.

--
-(o)(o)-
  Üdv.: