[Frugalware-users-hu] Thunderbird nem indul...

Fenyvesi Béla fenyvesi.bela at gmail.com
Fri Sep 28 07:19:19 CEST 2007

Sziasztok!

A mai frissítés óta a thunderbird nem indul. Konzolról indítva a
következő hibaüzenetet küldi:
bela at bela:~$ thunderbird
sh: /home/bela/.config/qtcurve.gtk-icons: Hozzáférés megtagadva
*** glibc detected *** /usr/lib/thunderbird/thunderbird-bin: free():
invalid pointer: 0x0814f498 ***

A frissítés után a home könyvtáramban a ./config könyvtár a teljes
tartalmával együtt a root root páros tulajdona lett. Ezt javítottam, a
hibaüzenet eszerint változott, de a hiba maradt.
Küldött egy részletes backtrace-t is, ha szükséges, azt is elküldhetem...

Üdv: Béla