Re: [Frugalware-users-hu] xorg nvidia driver widescreen probléma

Ali Márton ali.marton at gmail.com
Mon Apr 28 19:06:14 CEST 2008

Miklos Vajna wrote:

> remeltem h valaszol ra valaki de nem tortent meg. nvidia userek
> lapitanak? :)
Mindegy, azóta irc-en is kérdezősködtem, ott se tudta senki mi lehet ez.
Lehet, hogy az új driver nem akar együttműködni valamiért ezzel a
típussal, egyik haverom gépében sem működik az új driverrel viszont a
régebbi verzióval igen.
Nekem azóta már tele lett vele a hócipőm, annyira nem fontos, hogy
pluszban szívjak vele. Esetleg a következő verziót kipróbálom.

Köszönöm szépen a választ :)

Minden jót!
Marci