[Frugalware-users-hu] Firefoxban megnyitott ods file

Ev Luke hitnpwiwltl at freemail.hu
Mon Feb 18 12:01:50 CET 2008

2008. 02. 18, hétfő keltezéssel 11.44-kor Ev Luke ezt írta:

> Bővíteném: Ha egy gomb fölé egerészek, azonnal előáll a jelenség, amint
> meg akarna jelenni a gombhoz tartozó felbukkanó felirat.
> ??
Bocsánatkéréssel tartozom: bizonyára az oo frissítése miatti első
futtatási anomália volt, mert új ablakban, új fülön és ezek után újra
saját ablakban már ment rendesen (leszámítva, hogy a lapozási sorszám
bennragad az oldalban - de gondolom ez 'ilyen'). Új felhasználóval
elsőre is ment rendesen. Még1x bocs a sok fölösleges levélért.
Üdv, Luke