[Frugalware-users-hu] laptop hotkeys

Ráksi Mikropolisz raksi.raksi at gmail.com
Mon Jan 28 09:36:57 CET 2008

> hm. nemnagyon van otletem, hogy mitol van ez. (nem futottam meg bele ilyen
> problemaba.)
>
> ha megoldodna / eszembe jut valami akkor pls majd irj / igyekszem nem
> elfelejteni irni.

Szervusz Miklós!

Megoldódott a probléma (emlékeztetőül: rootként tudtam X-es alkalmazásokat
futtatni. Pl. su -c xclock). A konkrét problémát még nem találtam meg, de a
gdm konfigjában állíthattam el valamit, mert áttérve kdm-re minden
visszatért a régi/normális kerékvágásba. Majd megpróbálom kibogarászni, hogy
mi okozhatta a bibit.

Üdv
Ráksi