[Frugalware-users-hu] 0.8rc1 install probléma

Ali Márton ali.marton at gmail.com
Wed Jan 30 09:22:24 CET 2008

Üdv mindenkinek!

Letöltöttem a netinstall iso-t, kiírtam, bootoltam, (acpi=off, noapic
kapcsolók kellettek) kiválasztottam a csomagokat, ment rendesen a telepítés.
Amikor elkészült és rebootoltam, akkor viszont nem volt hajlandó elindulni a
rendszer. Megáll egy bizonyos ponton, nem mozdul:

io scheduler anticipatory registered
io scheduler deadline registered
io scheduler cfq registered (default)

Itt vége. A gép egy 64 bites amd, ki szerettem volna próbálni, hogy
egyáltalán fölmegy-e rá a frugal. Mivel nem volt hajlandó bootolni, ezért
próbálkoztam egy lakótárs birtokában lévő ubuntu cd-vel, ami feltelepült
szintén jól, de az io schedulereknél ugyanúgy megállt. A probléma tehát nem
egyedi, gondolom kernel szinten lehet a válasz, csak nem tudnám megmondani,
hogy hol.
Az alaplap egy Gigabyte GA-M59SLI-S4, (lehet hogy ez volt rossz vásár? :) )
Ezen egy 4600-as amd pörög, 2 GB RAM, nvidia 7300gt videokártya, szóval
semmi extra.

Ha van valami javaslat, akkor szívesen fogadom, mert el sem tudok indulni
valamilyen irányba, addig pedig próbálom a 0.7-est telepíteni, megnézem az
x86 és a x86-64 -es isokat is.

Minden jót:
Marci