[Frugalware-users-hu] Nem pingel a host nevem, nem /etc/hosts hiba

Gabor Illes illgabor at gmail.com
Tue Oct 7 21:01:08 CEST 2008

Üdv !

:-) Valamibe ismét belecseppentem :-)

Mi van? Ki-kivel van? vagy mi ez? Csak lesek bután.... a "semmiből" kapok
egy "kedves" levelet, hogy ...... oszt csak pislogok, de véleményem nekem is
van.

Én nem vagyok "developerek gyöngyei" . Bár tudnék annyit mit ezek a
fejlesztők.

NEM KELL a frugalwarenak pusztulnia! Ha lehet szavazni te kapsz egy
szavazatot, tudod a fent említett elfoglaltságra.

Ja és NEM "gennyedő fekélyes seb". Na ez igen csak ki "B" a biztit. Jóember,
láttál már tükröt?

Miért jó ez a kedves terjesztés...
... nem 386-os a kód, fontos számomra mert azé az már rég volt. (a 486, 586
is)
... nem *Ubuntu
... nem Uhu (ez a linux csak nem jönbe és nem esik kézre)
... a pacman a kedvenc csomagkezelőm :-) (igaz a yum sem rossz)
... csak egy (érted? -1-) problémám volt vele "/etc/hosts"
... gyorsabb mint *Ubuntu, suse* .... tudod i686 + szimpatikus szkriptek.
(de azért ArchLinux kicsivel ...)

Nem tudom ki vagy, dolgoztál-e ezen a Linuxon, de ha csak ilyen véleményed
van.... az téged minősít :-( . Ha ezt a véleményt csak továbbítottad, kérlek
tolmácsold a megfelelő helyre, az én véleményemet.

"Minden jót és nőj fel" :-) .
Illés Gábor

*ui:
 A levél végen az "Ammen"  lol ... Nem szeretem a vallásos embereket mert
egyedül gyávák vállalni a hülyeségüket. Nekik kell egy isten/Isten akire
számithatnak, akire rakenhetik a saját szabadakaratukból elkövetett
baromságukat.*

ui2:
Vajna Miklós úr!  Hajrá, jó ez a Linux....  Köszi, nagyok vagytok. (mármit
ti fejlesztők)
Bocsi a kirohanás ért... :-(