[Frugalware-users-hu] gspca+2.6.28 kernel

Rumán Sándor alex56 at mail.datanet.hu
Wed Apr 29 17:11:23 CEST 2009

On Wed, 29 Apr 2009 16:22:44 +0200
Miklos Vajna <vmiklos at frugalware.org> wrote:

> skype-on kivul milyen program van meg ami v4l1et (es nem v4l2-t)
> hasznal?

Azt nem tudom, de megpróbáltam a kopetevel, az viszont még az eszközt sem látja. A VLC v4l2 módban nem indítja, látja, v4l1 módban színes hangyafocit mutat. Az mplayer szintén. A camorama az unable the capture image táblácskával fogad.

> Ennek nincs sok koze a dologhoz, a v4l1-compat.so az a libv4l csomag
> resze lenne, ha lenne ilyen csomagban Frugalware ala.

> En eloszor egy 'modprobe v4l1-compat'-ot probalnek.

Megpróbáltam, sajnos semmi nem jött össze.
A kamera: Creative Live! Cam Video IM

root at localhost:~# lsusb | grep Creative
Bus 002 Device 003: ID 041e:4053 Creative Technology, Ltd

root at localhost:~# lsmod | grep v4l
v4l1_compat            13316  1 videodev

root at localhost:~# lsmod | grep videodev
videodev               30720  1 gspca_main
v4l1_compat            13316  1 videodev

root at localhost:~# lsmod | grep gspca
gspca_zc3xx            45824  0
gspca_main             20608  1 gspca_zc3xx
videodev               30720  1 gspca_main

Kezdek hirtelen kopaszodni. :)

--
Üdvözlettel:
alexfiftysix