[Frugalware-users-hu] googleearth+hangkari

Miklos Vajna vmiklos at frugalware.org
Sun Feb 22 23:49:25 CET 2009

On Sun, Feb 22, 2009 at 07:31:27PM +0100, britney speeds <britneyspeeds at gmail.com> wrote:
> Sziasztok!
>
> Egy újabb púp a hátatokra, telepitettem első linuxomat, pechetekre pont a
> Frugalt:)

FYI ez nem warezkozosseg, nyugodtan vallalhatod a neved. :)

> 1. googleearth - konzolból indítva a libssl.so.0.9.8-ra panaszkodik, ha
> átnevezem akkor elindul, de utána próbáltam (már nem is tudom mit)
> telepíteni a git repoból, az meg pont ezt (libssl.so.0.9.8) hiányolta,
> végülis nem gond visszaneveztem a libet és települt. A kérdés az lenne, hogy
> van e vmi elegánsabb megoldás a libssl.so.0.9.8 oda-vissza nevezgetésénél?

http://bugs.frugalware.org/task/3628

Ha regiszralsz akkor tudod "watch"-olni a bugot, tehat kapsz ertesitest
ha javitjuk.

> 2. 3 hangkari (1alaplapi+2pci) van a gépben és miután beállítom és alsactl
> store újraindítom-jó, megint újraindítom akkor már nem, ill kiadom az
> alsactl -F restore akkor jó megint, de hogy lehetne elérnem, hogy
> megtartsa(elmentse) a beállításokat?

Tehat alsactl restore nem allitja vissza, alsactl -F restore meg igen?
Ez azert furcsa, mert elvileg annak a kapcsolonak nem kene erre hatasa
legyen a man alapjan. ;)

Workaround lehet az, hogy a /etc/rc.d/rc.alsa-ban atirod, hogy -Fet
hasznaljon, de ez a kovetkezo alsa-utils upgrade utan megint el fog
romlani, tehat ha tenyleg a -F megoldja a gondod akkor majd kitalalunk
valami jobbat. (Pl azt, hogy a /etc/sysconfig/alsa alatt allithato
legyen ez a bizonyos -F.)