[Frugalware-users-hu] spam

Miklos Vajna vmiklos at frugalware.org
Mon Jul 20 00:02:56 CEST 2009

On Sun, Jul 19, 2009 at 03:33:45PM +0200, viktor <bviktor at live.com> wrote:
> igazából csak annyi lenne a feladat, hogy a levélben válaszolók
> kitörlik az email címeket, amikor a választ írják :) persze én most
> átírhatnám/törölhetném, de ezt az összes poston végigjátszani
> eltartana egy ideig :d

Na ez a szivas, mert amugy ha pontosan meg lehetne mondani, hogy
pontosan mit is toroljunk akkor nem lenne gond. Pl a '<foo at bar.baz>
wrote:' csereje 'wrote:'-ra. Viszont ha valaki nem angol klienst hasznal
az ugy mar nem lesz jo. Ha meg torlunk minden emailcimet, akkor
tulsagosan eros a cenzura. Esetleg az segit ha foo at bar.baz-okat
csereljuk 'foo at bar dot baz'-ra?