[Frugalware-users-hu] Megint a pacman...

Fenyvesi Béla fenyvesi.bela at gmail.com
Wed Apr 4 19:07:18 CEST 2007

Kedves Miklós!

Köszönöm a segítségedet, de amit írtál, azzal nem mentem semmire, mert
nekem csak pacman-g2.static van, amire aztán rájöttem.
Így aztán rendbejöttek a dolgok, de azóta sem értem, hogy ez miért van
így? Azóta megy a pacman -Sy, de a pacman-g2 -Sy parancs is.
A jövőre nézve kérdezem csak, melyik a helyes? Azért csak volt valami
varázslás, nem? :-)

Üdv: Béla