[Frugalware-users-hu] leállítás+KDE

Rumán Sándor alex56 at mail.tvnet.hu
Sun May 4 18:46:38 CEST 2008

On Fri, 11 Apr 2008 22:30:28 +0200
Miklos Vajna <vmiklos at frugalware.org> wrote:

> nem futottam meg bele ilyesmibe (mondjuk en max -Syu utan rebootolok,
> kulonben mindig hibernalok), de a kovetkezoket neznem meg:
>
> - ps aux, ha esetleg futna valami erdekes process ami "fogja" a leallast
> - ha ker jelszot a kdm (ez a default), a jelszokeresig eljut?
> - ~/.xsession-errors, ide mennek a user altal nem-terminalban futtatott
>   programok kimenetei
> - /var/log/Xorg.0.log, ez meg maganak az xnek a logja
>
> kb ezeket neznem meg elso korben.

Kedves Miklós!

Elég régóta pihentetem a levelet, de most jutottam oda, hogy válaszolni tudok. Végül is a 0.8 friss telepítése hozta meg a megoldást. A 0.7-ben nem jöttem rá a hiba okára sajnos, pedig az általad javasoltakat mind végigböngésztem, próbáltam. Mivel csak nálam jelentkezett a gond, valószínű, hogy valamit elbénáztam. Mindenesetre köszönöm.

--
Üdvözlettel:
alexfiftysix
alex56 at freestart.hu